نوشته شده توسط : دیزاینستان

سئو در کرج : واژه SEO مخفف عبارت (Search Engine Optimization) به معني بهينه سازي موتور جستجو مي باشد و بهينه سازي موتور جستجو (SEO) هنر و علم گرفتن هدفمند ترافيك وب سايت از نتايج جستجوي موتورهاي جستجو است.

چرا سئو مهم است؟

تقريبا ۷۰٪ از كل بازديد از وب سايت شما از طريق جستجودر گوگل ايجاد مي شود و اگر ترافيك را از ساير موتورهاي جستجوگر محبوب (مانند بينگ، ياهو و يوتيوب) را اضافه كنيد، ۸۰ تا ۹۰ درصد از كل ترافيك يك سايت از طريق يك موتور جستجو حاصل مي شود.

براي به دست آوردن يك وب سايت بهينه سازي شده براي جستجو، بسيار مهم است كه نيازهاي اساسي براي مشاهده آنلاين را درك كنيد. چگونه مي خواهيد از ترافيك وب سايت كسب درآمد كنيد؟ هنگامي كه اهداف كسب و كار تعريف مي شود، وقت آن است كه يك استراتژي سئو ايجاد شود كه فرصت هاي شما را به حداكثر برساند. هنگامي كه استراتژي توسعه يافته است، مي توانيم يك فرآيند بهينه سازي موتور جستجوي خلاقانه را براي رسيدن به اين اهداف تجاري آغاز كنيم.

ما خود را يك شركت سئو در كرج نمي دانيم بلكه ما شريك تجاري شما هستيم

تيم ما اعتقاد دارد كه موفقيت كسب و كار مشتريانمان موفقيت كسب و كار ما هست و رضايتمندي ۱۰۰% آنها بهترين تبليغات براي مجموعه ما است. تيم ما افتخار مي كند كه مشترياني دارد كه با رضايتمندي كه براي آنها در اين مجموعه ايجاد شده اينجا را همانند مجموعه دوم كسب و كار خود مي دانند و چندين سال به اين مجموعه اعتماد ميكنند. تيم ما با بهينه سازي سايت در كرج و سئو سايت در كرج و طراحي سايت در كرج و ساير نقاط كشور به بهترين و استاندارد ترين شكل ممكن شما را در هرچه بهتر ديده شدن كسب و كار شما در دنياي وب كمك خواهيم كرد.



:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیزاینستان

طراحي لوگو در كرج با ما به شما بهترين راه حل هاي طراحي را ارائه مي دهد و به برند شما كمك مي كند كه به بهترين شكل خود را از لحاظ بصري ارائه دهد. مهم نيست كه صنعت و كسب و كار شما چيست، خدمات ما در طراحي لوگو در كرج خدمات تخصصي و اختصاصي ويژه اي براي شما است و باعث خواهد شد كه مخاطبان شما يك ديد كلي را از برند شما پيدا كنند. تيم طراحي لوگو ديزاينستان در محيطي كار مي كند كه در آن خلاقيت و رضايت مندي مشتريان بيش از هر چيزي حائز اهميت است.

لوگو چيست؟

لوگو يك علامت، نماد، علامت تجاري يا نشان است كه هويت يا مالكيت يك محصول، شركت، كمپين يا مفهوم را به عنوان يك عامل قابل يادآوري و اولين چيزي كه در ذهن مخاطبان مي نشيند. در حقيقت لوگو چيزيست كه برند شما را از رقباي شما متمايز مي‌كند. بنابراين اينكه تصوير شما بي‌همتا باشد و متفاوت از بقيه تصاوير موجود، بسيار مهم بوده و نكته ايست كه تمام شركتها و كمپاني‌ها درگير آن هستند.

لوگو را مي توان در بسياري از اشكال، اندازه و زمينه هاي مختلف استفاده كرد. به عنوان مثال، آرم يك هتل را مي توان بر روي كارت ويزيت يا منو چاپ كرد، بر روي يك دستمال يا لباس هاي كاركنان آن هتل و يا به عنوان علامت بزرگ نئون بر روي تابلوي ورودي آن هتل برجسته كرد.

ويژگي هاي اساسي يك لوگو خوب چيست؟

لوگو بايد ساده باشد تا بتواند وضوح طراحي آن را در زمينه هاي مختلف حفظ كند. اگر طراحي آن بيش از حد پيچيده طراحي شود، جزئيات آن ممكن است زماني كه آن را در مقياس هاي كوچك استفاده مي شود از دست داده مي شود. همچنين، يك طراحي لوگو ساده، آسان تر به ياد آورده مي شود و در نتيجه بلافاصله قابل شناسايي است. لوگو هاي برندهاي معروف دنيا كه توسط حرفه اي ترين طراحان دنيا به ثبت رسيده (مانند: nike , ebay , apple )، نشان دهنده بيشتر اين ويژگي هاي اساسي است.



:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیزاینستان

طراحي كاتالوگ در كرج

استفاده از كاتالوگ همواره براي معرفي محصولات و حتي يك برند در بين مخاطبين و يا مشتريان كاربرد داشته است. امروزه حتي با پيشرفت هاي دنياي ديجيتال و آنلاين استفاده از كاتالوگ هاي كاغذي كاربرد خاص خود را به همراه دارد. طراحي كاتالوگ در كرج علاوه بر معرفي خوب و جامع محصولات بايد برند شما را نيز به خوبي معرفي نمايد  بطوريكه وقتي مشتريان حتي از دور چشمشان به طراحي كاتالوگ شما مي افتد آن را متعلق به شما بدانند.

شما قبل از هر چيزي مي بايست اهداف خود از طراحي و چاپ كاتالوگ را پيدا كنيد. در بعضي مواقع هدف شما شركت در يك نمايشگاه بزرگ است و براي اينكه محصولات خود را به بازديدكنندگان معرفي نماييد احتياج به كاتالوگ خواهيد داشت كه بايد تعداد زيادي را چاپ نماييد.

تاريخچه طراحي كاتالوگ:

استفاده از كاتالوگ بعد از جنگ جهاني توجه زيادي را به خود جلب نمود. با توجه به گسترش صنعت هاي مختلف و وجود بازارهاي زياد براي فروش لزوم استفاده از كاتالوگ بيشتر نمايان گرديد. چون استفاده از كاتالوگ باعث مي شد كه مشتريان همزمان عكس و مطالب مورد نياز محصول را ببينند كه انتخاب راحت تري داشتند. اين كار امروزه نيز بسيار با اهميت است چون همه شركت ها به دنبال فروش بيشتر و كسب سود بيشتري هستند و اين امر مستلزم اين است كه مشتريان با محصولات جديد شما آشنا گردند.

چرا كاتالوگ مهم است:

يك كاتالوگ، مانند يك كارت يا كارت تجاري، ابزاري است كه براي شناسايي و تقويت آگاهي از برند مورد استفاده قرار مي‌گيرد. متخصصان بازاريابي مي‌دانند كه چقدر دقت در ايجاد يك كاتالوگ وجود دارد و اينكه چگونه يك كاتالوگ خوب مي‌تواند تفاوت را بر حسب فروش انجام دهد.

ممكن است شما براي يك بازار هدف خاص احتياج به كاتالوگي داشته باشيد كه فقط به معرفي چند محصول خاص بپردازد داريد و تمركز خود را روي همان چند محصول مي گذاريد.

اما هميشه شركت ها يك كاتالوگ اصلي را به همراه معرفي همه محصولات خود طراحي و چاپ مي كنند تا هنگام مراجعه مشتريان از آن استفاده نمايند. كاتالوگ جامع و پر از اطلاعات لازم در مورد همه محصولات به همراه عكس هاي باكيفيت و طراحي عالي و بي نظير مي باشد.

طراحي كاتالوگ در كرج و نوع صفحه آرايي بايد به گونه اي انجام شود كه مخاطب و يا مشتريان سريع خسته نشوند بلكه باعث شود كه آن ها با اشتياق بيشتري به ديدن محصولات شما داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیزاینستان

در همه صنايع وقتي كه محصولات را بسته بندي مي نمايند بايد اطلاعات مربوط به آن محصول درج نمايند. اين كار توسط جت پرينتر صنعتي انجام مي شود . اين اطلاعات هم بر روي محصول و هم بر روي بسته بندي نيز بايد درج شود.
از زمان وقوع انقلاب صنعتي تا كنون همه شركت ها و كساني كه در كارهاي توليدي فعاليت دارند به فكر اين بوده اند كه بتوانند سهم فروش بيشتري را در بازار براي خود كسب كنند. بعد از جنگ جهاني دوم كه همه دنيا را تحت تاثير خود قرار داده بود شركت هاي توليدي سعي در بازگشت به بازار را داشتند. آن ها مي خواستند كه خيلي سريع اتفاقات را فراموش كرده و به رونق اقتصادي برگردند.
در اين دوران براي اينكه بازار را از دست ندهند فقط به فكر توليد محصول بودند و خيلي به كيفيت اهميت نمي دادند اما پس از گذشت سال ها وقتي ديدند كه بازار پر از رقيب شده است كميت و كيفيت محصولات توليدي را افزايش دادند.
بطوريكه با اجبار دولت ها مجبور بودند كه روي محصولات اطلاعات آن را نيز درج كنند و حتي تاريخ توليد و انقضا نيز بايد ثبت مي شد. اما اين كار زمان زيادي را از شركت ها تلف مي كرد تا اينكه جت پرينترهاي صنعتي وارد بازار شدند و به راحتي توانستند اين چالش را سپري كنند.



:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دیزاینستان

لباس كار

خريد لباسكار مناسب

صاحب يك كارخانه يا شركت توليدي هستيد و قصد خريد لباسكار راداريد؟ يا يك مجموعه خدماتي كوچك را داريد و به دنبال يك لباسكار مناسب هستيد!
اگر به عنوان يك مدير را رئيس به فكر خريد لباسكار هستيد بايد به شما بگوييم كه در گام نخست بايد لزوم داشتن لباسكار براي مجموعه ها را بررسي كنيم تا شما در انتخاب يك لباسكار مناسب با نگرشي بهتر اقدام كنيد.

لباسكار چيست؟

در تعريف لباسكار يا يونيفرم يك موضوع هائز اهميت است . ايجاد نظم در پوشش سازمان ها. لباسكار در واقع پوششي يكسان يا يكدست است براي پرسنل سازمان و ادارات.
لباسكار ها معمولا از جنس پارچه و با يك تم رنگي متناسب براي كاركنان يك مجموعه طراحي و دوخته مي شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 | نظرات ()